kategorií lingvistické, sociolingvistické a pragmatické a kompetence všeobecné, které vyžadují znalost sociokulturního prostředí a anglických školek Osnici reálií zemí, jejichž jazyku je student vyučován. U nás v České republice je zpočátku tendence vzdělávání v cizím jazyce dovést k úrovni A, aby se žák stal uživatelem základů jazyka. Pokud je dítě vzděláváno v dalším cizím jazyce, předpokládá se úroveň A. Kapitola s názvem Kompetence studenta a uživatele jazyka uvádí bližší rozdělení lingvistických komunikativních kompetencí, kam je zařazena kompetence lexikální, gramatická, sémantická, ortoepická, ortografická a fonologická. Obecné rozumění a rozdělení jazyka je předem zařazeno do úrovní. Pro tuto práci je vybrána úroveň A a A, protože té dosahují děti, případně žáci nejdříve. Je to základní úroveň jazyka. Společný evropský referenční rámec pro jazyky v kategorii Obecné rozumění a rozdělení úrovní jazyka uvádí, že na úrovni A dítě rozumí větám a frekventovaným výrazům, které se jej přímo či nepřímo týkají, využívá ke komunikaci jednoduchých a běžných úloh, umí jednoduše popsat svou rodinu, okolí a své potřeby. V úrovni A je žák schopen se představit, rozumí Osnici anglická školka slovní zásobě a frázím, které jsou užívány v každodenních situacích, které jsou určeny pro naplnění dětských potřeb. Táže se na Osnice jednoduché věci. Například místo bydliště, známé osoby a také věci, které zná a na podobné otázky také odpoví. Pokud komunikační Kocanda
partner mluví dostatečně pomalu a jasně, žák se domluví. Společný evropský referenční rámec pro jazyky v kategorii Rozsah všeobecných znalostí jazyka říká, že na úrovni A žák ovládá základní jazykový repertoár, který slouží k vyjádření se v každodenních