zaměřen na jednu konkrétní oblast, v níž bylo cílem odpovědět na otázku zda, a v jakém směru ovlivňuje bilingvní rodina vývoj dítěte předškolního věku, především však jeho řeč. Vývoj dítěte předškolního věku Vývoj myšlení Myšlení lze definovat jako mentální manipulaci s různými informacemi tj. s kognitivními prvky, vesměs prezentovanými v symbolické podobě s vjemy, představami, symboly nebo znaky, Rozkoš která slouží k porozumění jejich podstaty a k analýze různých souvislostí a vztahů, na jejichž základě odvozuje určité závěry anglická školka Průhonice Vágnerová, M. s. Jednou z vlastností myšlení je také manipulace se symboly a znaky, ne pouze vjemy a představami, z čehož je patrné, že myšlení a řeč jsou spolu spjaté v úzkém vztahu. Proto považuji za důležité rozvést zde také vývoj myšlení dítěte jako nedílnou součást vývoje také řeči dětí. Díky své schopnosti manipulovat dokonce jen s pouhými znaky, umožňuje myšlení uvolňování poznávání z vázanosti na konkrétní realitu, mezi jehož kompetence patří například uchování minulé zkušenosti v její koncentrované podobě a anglické školky Průhonice možnost hypoteticky uvažovat o budoucnosti. Znaky, jako například slova, jsou obecným označením pro specifickou oblast reality, jejich význam je dán společnou zkušeností a sdílením určitého jazyka. Slovní znaky jsou v podstatě zástupná označení reality, která mohou mít různou úroveň obecnosti od konkrétních označení po obecné pojmy a kategorie. Při učení těchto pojmů si děti tedy neosvojují pouze Hrnčíře
zvukovou, psanou nebo vizuální podobu slov, ale také pomocí myšlení začínají chápat jejich význam a vztahy k ostatním pojmům Vágnerová Zdiměřice M. Období předškolního věku lze označit jako věk hry, který má trvání od do let. Lze tedy říci, že je to období obvykle spojené s soukromou školu mateřskou Praha západ Průhonice