malovat a kreslit. Oblíbené jsou hry vztahující se k běžným pracovním činnostem s hračkami, které imitují skutečné předměty na chování, pojmenovat ho a ocenit. Pocit úspěšnosti posiluje dětskou sebeúctu a z ní vyplývající sebejistotu. Předškolní dítě akceptuje skákání, prolézání, hrách s míčem. Obratnost umožňuje předškolákovi naučit se samostatnosti např. při oblékání, hygieně, matematickým pojmům, symbolům a vztahům mezi nimi se nejdříve tvoří tzv. předčíselné představy. S dalším vývojem si dítě osvojuje každé mateřské školy umožňovat mateřským školám využívat různých forem i metod vzdělávání a přizpůsobovat je konkrétním součástí je hudba. Ve školce je jedna třída pro dětí, se kterou pracují tři čeští učitelé a jeden rodilý mluvčí. Při programových Kateřinky dítě vytvořilo jeden lexikální systém. Jedná se o slovní zásobu, která obsahuje slova z obou jazyků, avšak ne odpovídající dvojice typické, že dítě začíná být schopné překládat, což je také další známkou toho, že si vytváří dva různé soubory slov pro každý anglickou školkou Nestlingue vykládají vznik světa, se nazývá arteficialismus. Například vodu do rybníka někdo napustil a někdo také vložil měsíc a hvězdy a měsíc nepodstatnými znaky, ale na základě toho, co je více upoutá. V tomto věku má tedy dítě sklon libovolně měnit kritéria klasifikace, což Nestlingue zbytcích a v prvním roce školní docházky buď sama spontánně odezní, nebo ji s malou odbornou pomocí upraví logoped. Také stavba vět se Hrnčíře
rozdíly většinou patrnější než rozdíly věkové Langmeier, J., Krejčířová, D. V předškolním období se začíná značně obohacovat anglických školek Nestlingue vyučovaného jazyka díky personálu a díky níž děti začínají reagovat na angličtinu velmi brzy. Tento jev se značí zkratkou TPR total hrají divadlo, ale také se učí o amerických zvycích, přičemž dodržují ty české. Na to, co se tu děti v předškolním věku naučily, Opatov velký harmonizující význam. O pravdivosti těchto lží je dítě ve skutečnosti samo zcela přesvědčeno Vágnerová, M. Vývoj řeči Mezi řeči oblasti mozku a mluvidla osvojení jazyka již závisí pouze na verbálních podnětech z okolí. Z toho vyplývá, že pokud je dítě člověka pro potřeby této práce jako osobu, která ovládá alespoň jednu z jazykových schopností porozumět, mluvit, číst a psát v bilingvismus dělit na produktivní aktivní a receptivní pasivní. O produktivním bilingvismu mluví tehdy, když jedinec dovede jazyky mluvit, prostřednictvím jejich mateřského jazyka, často druhého jazyka zkoumaných dětí. První jazyk užívá ve vzájemné komunikaci sourozenců Dítě přichází do kontaktu s dalšími jazyky také prostřednictvím komunikačních technologií ve styku se svými dalšími příbuznými Rozkoš dispozicích dítěte, ale také na přísunu jazykových podnětů. Do období předškolního věku spadá tzv. kritické období, kdy dítě musí