básně, reaguje na ně a vytváří vlastní příběhy, písně a rýmy komunikuje s ostatními rozšiřuje si slovník, zajímá se o významy a Praha 12 výslovnost nových slov zná písmena abecedy c Matematický rozvoj dítěte rozliší čísla od do umí počítat spolehlivě do předmětů umí Lahovičky porovnávat podle množství, velikosti či váhy začíná odčítat a sčítat umí označit tvary a velikost umí popsat pozici používá matematické myšlenky a metody k vyřešení praktických problémů d Znalosti o světě a porozumění světu zkoumá předměty a materiály využitím různých smyslů zná a rozlišuje věci, zvířata a události vnímá podobnosti, rozdíly, modely a změny ptá se, proč se věci anglickou školku Točnou dějí a jak fungují staví, spojuje a formuje předměty a materiály, používá různé nástroje a techniky zná minulé a současné události ve svém životě a rodině e Fyzický rozvoj dítěte pohybuje se s jistotou a bezpečně jeho pohyb je kontrolovaný a koordinovaný vnímá prostor, sebe a ostatní uvědomuje si důležitost zdraví používá různé cvičební vybavení používá různé nástroje bezpečně f Kreativní rozvoj dítěte zná barvy, látky, tvary rozlišuje změny tónů, zpívá jednoduché písně zpaměti, umí se pohybovat podle hudby zvládá jednoduchou hru na rytmické i jiné hudební nástroje využívá vlastní představivost a nápady při výtvarných činnostech, hudbě, anglické školky Točná tanci, divadle Anglická mateřská školka Anglická mateřská škola působí od roku a přijímá děti ve věku od do let. Učitelé
profesionální lektoři i rodilí mluvčí mluví s dětmi pouze anglicky. Mimo učitele využívá školka také služeb speciální pedagožky a psycholožky. Školka sídlí v na Krondlově ulici. Učitelé pracují s dětmi se sbírkami nejoblíbenějších dětských her anglicky mluvících Praha 16 zemí a spoustou didaktických a učebních materiálů a pomůcek speciální knížky, omalovánky, puzzle, Školka má celkem tři patra. V prvním patře je třída pro mladší děti a v patře druhém je třída předškolní děti. Koncept vzdělávání je v souladu s evropskými osnovami Hrnčíře Central European framework CEF, jimž odpovídá také systém Cambridge zkoušek. Současně je však také kladen důraz na celkový a individuální rozvoj osobnosti dítěte s podporou v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Dělí se na obecné a specifické cíle a Obecné cíle obsah předškolního vzdělávání Dítě a jeho tělo Dítě a jeho psychika Dítě a ten druhý Dítě a