na slabiky, které se učí zejména pomocí říkadel Kamiš, Krčmová, Prvním znakem, který dítě vnímá z okolí jsou modulační faktory mluvy, které i nejdříve napodobuje. Toto reflexní napodobování je snazší než reprodukce artikulovaných hlásek. Osvojováním modulačních faktorů řeči si dítě vytváří obrazy, které začne později samo generovat Kamiš, Počátky artikulované dětské řeči jsou Lahovičky charakteristické rytmickým střídáním slabik se stejným počtem členů např. mamamá. V prvních slovech dítě docela věrně napodobuje anglickými školkami Komořany přízvuk a někdy ho klade i na první slabiku slov, které ji v češtině přízvučnou nemají např. a hoj. Větný přízvuk si dítě osvojuje později. Dítě si však udržuje tendenci pronášet kratší takty pomaleji a delší takty víceslabičné rychleji. Mnoho dětských čítanek je Praha 12 na využití rytmu řeči založeno Kamiš, Ontogeneze dětské řeči po stránce rozvíjení individuální slovní zásoby Slovní zásoba dítěte v předškolním věku se rozšiřuje souběžně s rozvojem poznání. Rozsah slovníku jednotlivého dítěte ukazuje na okruh jeho znalostí a zkušeností. Mezi dětmi vyrůstajícími v rodině a dětmi navštěvujícími předškolní zařízení můžeme pozorovat rozdíly nejen v rozsahu Komořanech anglické školce slovníku, ale také v jeho složení. Rozšiřování vlastní slovní zásoby neznamená jen zvyšování počtu názvů věcí, činností a jevů, ale rozvoj a dotváření celého slovníku, tzn. že musí přibývat všechny slovní druhy. Ve věku let dítěte je základem pro rozvoj jeho
slovníku reálný svět, který jej obklopuje. Děti leté již nepotřebují pro jazykové vyjádření bezprostřední přítomnost předmětu nebo jevu, o němž se vyjadřují. U dětí letých pak sledujeme nejen správnost a srozumitelnost zvolených výrazů, ale i schopnost přesného a emocionálně vhodně odstíněného vyjadřování Krčmová, První slova se u dítěte objevují kolem prvního roku a do půldruhého roku se slovní zásoba rozroste asi na slov. Kolem druhého roku už je slovní zásoba dítěte asi slov. Pokud je dítě mentálně v normě, následuje Praha 16 období rychlého nárůstu individuální slovní zásoby dítěte. U tříletého dítěte je to asi slov, slovní zásoba čtyřletého dítěte Barrandov dosahuje slov a u pětiletých dětí je to asi slov. U jednotlivých dětí roste individuální slovní zásoba nerovnoměrně a odlišně, což anglickou školkou Komořan způsobuje vyspělost nervové soustavy jednotlivých dětí, ale i různé stimulace a citové vazby jejich okolí. Podle odborné literatury má dítě, které nastupuje povinnou školní docházku slovní zásobu kolem slov Kamiš, Rozvíjet, prohlubovat a zdokonalovat slovní zásobu je cvičení pro těhulky v Praze 4 Komořanech