to předškolní pedagog. To znamená, že používá výukové metody vhodné pro starší děti Úvahy nad cizím jazykem v mateřské škole Blatiny ONLINE. Autorka článku J. Štefflová uvádí, že se setkala s tím, že lektorka děti nezvládala, děti byly neukázněné a výuka je nebavila. Jenči anglické školce Přesto výuku vedla po určenou dobu ve stále stejném stylu. Tento přístup je však podle J. Štefflové nevhodný a může vést k přetěžování dětí. Vhodnější je, když kroužek vede učitelka, která ovládá metodiku vhodnou pro předškolní věk. V některých školách vyjdou vstříc přání rodičů, učitelka si na určitou dobu vezme skupinu dětí stranou a tam s nimi hravou formou pracuje. Ideální by samozřejmě bylo, kdyby mohla angličtinu zařadit kdykoli v průběhu dne v krátkých časových intervalech Úvahy nad cizím jazykem v mateřské škole ONLINE. B. Jeřábková s. uvádí, že důležitým měřítkem by měla být naprosto správná výslovnost. Chyby, které si děti mohou v rámci výuky cizího jazyka vštípit, je totiž mohou v dalších letech zatěžovat a budou se jen těžko napravovat. Také B. Praha 17 Jeřábková sdílí názor, že by výuku cizího jazyka měly provádět učitelky příslušných mateřských škol Jeřábková, B., Štefánik, J., Otázkou kvalifikačních předpokladů lektorů cizího jazyka v mateřských školách se zabývá J. Štefánik Negativně vnímá funkci anglické školky Jeneč agentur, které zaměstnávají studenty. Ti zde působí za podmínek, které jsou dle Štefánika nedostačující Student má mít pouze
středoškolskou maturitu z daného jazyka. Ůroveň jeho komunikačních schopností v daném jazyce či abslovované praxe agentura neověřuje. V. Janíková s. zdůrazňuje, že Požadavek na nadstandartní jazykovou kompetenci učitele doprovázenou specializovanými znalostmi z didaktiky Bílá Hora cizích jazyků, psycholingvistiky a pedolingvistiky je nezbytným předpokladem pro jakékoli cizojazyčné působení u dětí předškolního anglická školka Jenči věku. Některé mateřské školy dnes nabízejí dětem výuku cizího jazyka s rodilým mluvčím. B. Jeřábková s. píše Umělé vyučovací anglické školky Jeneč lekce, prováděné cizími lektory, kteří často nemají žádné pedagogické vzdělání, a tedy i znalosti psychologických zvláštností Lužiny předškolního věku, s celou skupinou dětí, mohou způsobit více škod než užitku. Také E. Opravilová in Štefflová, Učitelské noviny, ONLINE se k výuce s rodilým mluvčím vyjadřuje skepticky. Lektoři podle ní vyučují bez znalosti didaktiky předškolního vzdělávání a