není statický jev, většinou se mění, podle toho jak se mění jazykový vzorec podnětů dítěte. Může se také stát, že se jeden jazyk zdánlivě zapomene Harding Esch E., Riley P. Myšlení je vlastně manipulace s vjemy, představami, ale také symboly a znaky, což ho spojuje do úzkého vztahu s řečí, která je jedním z hlavních předmětů práce. Fáze myšlení v předškolním věku, který trvá od do let, se Litochleby nazývá období názorného myšlení. Jelikož stadium kognitivního vývoje předchází logickým operacím, nazývá se také předoperační myšlení. Řeč lze chápat jako systém znaků, které zastupují slova obsahující sdělení. Její vývoj závisí nejen na jeho vrozených Litochlebech angličtina ve školce dispozicích dítěte, ale také na přísunu jazykových podnětů. Do období předškolního věku spadá tzv. kritické období, kdy dítě musí anglickou školku Litochleby být řečově stimulováno, jinak si tuto schopnost osvojí ve velmi omezené míře, nebo vůbec. V tomto období se řeč stále zdokonaluje, typickým projevem promluvy předškoláka je řeč egocentrická. Mezi vývojem řeči bilingvních a monolingvních dětí není příliš velký rozdíl, avšak jsou zde jisté odlišnosti a specifika. Bilingvní děti například procházejí třemi specifickými fázemi, z nichž se v jedné Praha 11 objevuje typický jev smíšená promluva. Míchání řečí však není projevem zmatenosti, ale schopnosti zpracovávat dva jazykové systémy zároveň. Bilingvní rodina Rodina Následující část práce analyzuje téma rodiny, jakožto sociální skupiny, která hraje ve vývoji nejen
bilingvních dětí klíčovou roli. Definovat pojem rodina však není jednoduchý úkol, protože je předmětem mnoha oborů, mezi něž patří anglické školky Litochleby například sociální psychologie, pedagogika, demografie, sociologie, ekonomie a další. Různé vědy se na tento fenomén dívají z různých