musí být rozvíjena také v bilingvních nebo multilingvních rodinách, což jsou rodiny, kde je aktivně používáno více jazyků. Stimulace by se měla zaměřit na jednotlivé oblasti rozvojem sluchu, zraku, hrubé a jemné motoriky a grafomotoriky a aplikací dechových a fonačních anglickou školku Pražského povstání cvičení. Faktory ovlivňující rozvoj komunikačních kompetencí Vnitřní faktory ovlivňující rozvoj komunikačních kompetencí Osobnost člověka je vytvářena a formována po celý jeho život. Již od raného dětství na dítě působí množství, často neuvědomovaných faktorů, které dítě formují a ovlivňují jej do dalších let. Aby se dítě naučilo lidským dovednostem, potřebuje lidský vzor. Kojenci a malé děti jsou zcela otevřené všemu, co se odehrává v jejich okolí, a toto dění nevědomky, hravou formou napodobují. Bom, P., s. Jak sám autor P. Bom dále dodává, že rodičovský vzor je nejelementárnějším výchovným prostředkem v jeho prvních letech. Rodič nesmí zapomínat Pražského povstání na fakt, že dítě nevnímá jen činnost, kterou rodič provádí, ale vnímá i způsob, jakým to rodič činí. Čím větší podíl lásky, radosti a péče do práce rodič přidává, tím pozitivnější dopad to na dítě má. Řeč není pouze záležitostí mluvních orgánů zevní anglické školky Pražského povstání řeč, ale především mozku a jeho hemisfér vnitřní řeč. Úzce souvisí s kognitivními procesy a myšlením. Klenková, J. in Pipeková et Pankrác al., s. Charakter vývoje řeči ovlivňují mnohé faktory. Mezi základní patří stav centrální nervové soustavy dále jen CNS, úroveň
intelektových schopností, úroveň motorických schopností, úroveň sluchové percepce, úroveň zrakové percepce, vrozená míra nadání pro soukromé jesličky Praha 4 Pražského povstání