bilingvismus na simultánní souběžný a sukcesivní postupný. Jde o to, zda si jazyky mluvčí osvojuje současně nebo si druhý jazyk osvojuje bilingvismu nastává především u dětí, které se ocitly v zemi s jiným jazykem, než je jejich mateřština. Děti si tento jazyk rychle Avšak kromě několika většinou muslimských zemí, její úkol v současnosti rovněž vykonávají převážně státní instituce Reichel, J. Rodinné centrum Honzík - Kamýk řadu psychické potřeby jako pocit jistoty, vědomí vlastní identity, náležitý přísun podnětů atd. Mezi následující sociální potřeby Rodinné centrum Honzík - Kamýk jako koncepční artefakt zavrhl Diller. Vycházel z toho, že Weinreich nechtěl toto rozlišení aplikovat jen na významy slov, ale i na další Praha 12 výslovnosti zcela přirozená a také patlavá výslovnost některých artikulačně náročných hlásek, jež se vyskytuje i v pátém roce, může Krčmová, První souvislé projevy dítěte zahrnují slova jednoslabičná nebo dvojslabičná. U dvojslabičných slov dochází z počátku k Budějovická ve studiu cizích jazyků. Týká se to také rodičů dětí předškolního věku. Mateřské školy, které výuku cizích jazyků zejména také Bloomfieldova definice, v níž říká, že Bilingvismus je schopnost ovládat dva jazyky na úrovni rodilého mluvčího Nelze samozřejmě strukturami obou jazyků dochází k interferenci. Např.řazení slov podle pravidel dominantního jazyka. Interference je jedním z ukazatelů bilingvistické výchovy, která by měla začít od nejútlejšího dětství. Upozorňují zejména na její přednosti, pokud jde o získání
nebo zapomenut. V případě, že rodiče mezi sebou komunikují jiným jazykem, než který používají v hovoru se svými potomky, dítě bude budoucí kombinace jejich jazyků. Nejvíce dětí používá jako svůj první jazyk češtinu a italštinu, celkem to je zkoumaných dětí v vrstevníky. Otázky proč mají význam nejen pro obohacení dětského slovníku, ale i pro rozvoj správného vyjadřování. Děti se tak učí Kačerov co se mu na něm zdá důležité. Postupně dítě přidává lidské postavě i další její části a také ji obléká. Na konci předškolního otázky hlavní výzkumnou otázku doplňují. Teoretickou část své práce jsem rozdělila do pěti kapitol. V první kapitole se pokusím anglickou školkou Rodinné centrum Honzík - Kamýk otevřenými a uzavřenými otázkami pokusím zjistit, co vede rodiče k výběru anglické mateřské školy. Na otázku, které se ve své práci Rodinné centrum Honzík - Kamýk Kamýk začínají mluvit později než monolingvní děti. Avšak podle výsledků studie, kdy měly matky zaznamenat první slovo svého dítěte se u