hodině ani slovo a poté přijdou domů a říkají rodičům, co se všechno naučily. K tomu, aby byly děti schopny reprodukovat jazyk samostatně bez sebemenšího stresu při výuce, pomáhají opakující se písničky, básničky, říkanky a různé hry. Hlavním zdrojem mluveného slova je učitel. Pomocí různých příběhů, písniček, básniček a dialogů předkládá dětem možnost zachytit nový jazyk. Učitel však může anglické školky Vokovice také využívat různé nahrávky, videa a jiné zdroje při výuce. Žák má tak často možnost slyšet jazyk v podání rodilých mluvčích. Pro žáky je však snazší poslouchat svého učitele. Ten může svůj přednes znovu a znovu opakovat, zastavovat nebo se vracet k určitým částem textu, střídat tempo a rytmus hlasu, zkrátka má možnost se svými posluchači spolupracovat. Pinter, s. Pedagogové by měli při výuce na děti Vokovicemi anglických školkách co nejvíce mluvit cizím jazykem. Nejlépe pak pomocí vyprávění jednoduchých příběhů za pomoci používání různých hlasů, obrázků a Červený vrch pantomimy. Scott, Ytreberg s. Když děti při hodině mluví mateřským jazykem, učitel jejich řeč může překládat do anglického jazyka a Petřiny stejně tak na jejich případné české otázky odpovídat jednoduchou angličtinou. Ve výuce je hlavním cílem, aby při ní děti měly možnost co nejvíce slyšet pro ně neznámý jazyk, čímž si jej snadněji osvojí. Děti jsou schopné přesně zachytit zvuk cizího jazyka a napodobovat zvuky, které slyší kolem sebe a mluvu dospělých. Cizí slovíčka si osvojují velmi rychle. Tato nová slovní zásoba často vzniká náhodně,
kdy děti vstřebávají nová slova a fráze při hře a jiných aktivitách jako výsledek vzájemné interakce mezi dětmi a předměty obrázky, které vidí nebo se kterými si hrají, kdy poslouchají, jaký je jejich název v angličtině neustálým opakováním a zapamatováním si dětských jeslích Prahou 6 Vokovicemi