Spot od Erica Hilla a The Very hungry Catepillar od Erica Carla jsou nejznámější obrázkové publikace používané právě při vyprávění příběhů. Mnoho příběhů je dostupných také ve formě video nahrávek. Videa jsou výbornými prostředky a mají tu výhodu, že kombinují příběhy společně s animacemi. Po zhlédnutí příběhu si pak s dětmi o něm můžeme povídat a případně je nechat příběh ztvárnit na papír. Podle V. Reilly a S. Ward by měly být video nahrávky pro děti předškolního věku maximálně deset minut dlouhé, jasně pochopitelné, anglickými školkami Motol vhodné a určené dětem právě tohoto věku. Také jazyk musí být jednoduchý a snadno pochopitelný. Reilly, Ward s. MLUVENÉ AKTIVITY Naučit Homolka žáky mluvit v cizím jazyce je pro učitele velmi náročné. Při této aktivitě je třeba propojení mnoha elementů jazyka, jako je výslovnost, slovní zásoba, význam, funkce atd Z toho plyne, že nejlepší a zároveň nejúčinnější cestou je zprvu učit pouze krátké fráze jako je Motolu anglických školek každodenní třídní konverzace pozdravy, žádosti, aj Řada autorů je toho názoru, že malé děti mají velkou výhodu oproti starším začátečníkům. Je pro ně podstatně lehčí dosáhnout lepší výslovnosti cizího jazyka podobné rodilým mluvčím. Děti mají v oblibě Vypich učení se krátkých rozhovorů a jak jsem se zmínila v předešlé kapitole, milují také zpívání písniček a říkání básniček. Spíše než klasický text si zapamatují text zpívaný nebo rýmovaný. Pomocí básní a písní si snadněji osvojí správný přízvuk a rytmus jazyka.
Způsoby prezentace angličtiny dětem Předtím, než děti dokáží sami nový jazyk používat, potřebují jej nejdříve odposlouchat. W. Scott a L. Ytreberg nám předkládají mnoho způsobů, jak dětem tento jazyk nejlépe prezentovat Pomocí použití maskota plyšáka, maňáska, se anglické školky Motol kterým nejdříve učitel prezentuje dětem krátké anglické rozhovory. Tato postavička, která mluví a rozumí pouze angličtině se tak stane třídním kamarádem. Pomocí nejrůznějších třídních mluvených aktivit postupně maskot dostane jméno, zjistíme co má a nemá rád, zkrátka stane se dalším členem třídního týmu. Děti mu mohou pokládat jednotlivé otázky, které se naučí a naopak on se může ptát anglické školky Motol jich. Vznikají tak první jednoduché dialogy, které postupně můžeme rozšiřovat o další složitější otázky a odpovědi. Velkou výhodou použití maskota při výuce mluvené angličtiny je, že učitel neprezentuje nové věci pouze sám, ale skrz postavičku, kterou mají všechny děti rády. Pomocí obrázků, či fotografií druhá velice přínosná metoda, jak přiblížit mluvený jazyk dětem. Pomocí loutek tyto loutky nemusí být složité, můžeme si je také vytvořit, např. pomocí papíru, papírových sáčků, rolí od toaletního papíru či starých montessori školku v Praze 6 Motole