školním věku bývá často určující pro další motivaci a chuť učit se. Nabídneme li dětem pestrou škálu vtipných pohybových, výtvarných, dramatických, rytmických smyslových her, začnou se bezděčně učit cizí jazyk bez jakéhokoli stresu. Angličtina příp. jiný anglické školky Sedlec cizí jazyk přestane být noční můrou a stane se vyhledávanou zábavou. Hanšpachová, Řandová s. Postupy při výuce dítěte předškolního věku W. Scott a L. Ytreberg poukazují na fakt, že ve výuce dětí cizímu jazyku mluvená slova nestačí. Vedle nich je důležité do výuky zahrnovat pohyb, mimiku, pantomimu, aby děti pochopily smysl toho, co jim chceme říci. Používání různých obrázků a předmětů je v tomto případě také velice cenné. Scott, Ytreberg s. S tím jsou úzce spjaty také hry se zvukem, které se u dětí těší velké oblibě. Rády Sedlcem anglickou školkou imitují, to co slyší, zpívají písničky a říkají jednoduché básničky. Stejně tak tvořivost a hravost dětí se projevuje i při hře se Budovec slovy. Děti často úmyslně opakují nesmyslné kombinace slov nebo nesmyslně odpovídají a považují to za zábavné. Pozdější experimenty se zvukem a vymýšlení různých kombinací zvuků nám signalizují, že děti už tyto slova ovládají a že s nimi dokáží manipulovat a hrát si, tudíž můžeme přidat opět něco nového. Pozornost Jak sem se již zmínila, pozornost a koncentrace je v dětském věku velice krátká a Podbaba nestálá. Udržet pozornost celé skupiny dětí je pro učitele těžký úkol. Učitel by měl často měnit aktivity, také tempo a hlas, aby
děti dokázaly spolupracovat po celou dobu výuky. Díky dětské zvědavosti a vnímavosti není problém zaujmout pozornost dítěte. Mnohem