se dítě začne daný jazyk učit jako povinný předmět ve škole. Lojová, s. Je známo, že každý rok ve vývoji jedince je rozhodující a s anglické školky Ruzyně věkem také souvisí rozdílné přístupy ve výuce. Podle M. Slattery a J. Willis je u dětí předškolního věku velmi úzce propojený psychický a pohybový vývin, proto je potřeba, aby děti věci nejen viděly, ale také se jich dotýkaly a manipulovaly s nimi. Hlavně bychom tedy měli spojit učení s pohybem. Nový jazyk si děti osvojují mnoha způsoby posloucháním, hraním si, napodobováním, pozorováním, aj Ještě nejsou schopny porozumět gramatickým pravidlům a vysvětlováním týkající se jazyka. Situaci se snaží pochopit pomocí mimoslovních anglických školek Ruzyně neverbálních vodítek. Jsou od přírody zvědavé, milují hru a využívají svou fantazii. Na druhou stranu mají také v oblibě pravidla, Bílá Hora pevně daný postup při práci a časté opakování známých aktivit. Vyznačují se krátkou pozorností, z čehož plyne neustálá potřeba střídání činností při hodině. Slattery, Willis s. Učební charakteristiky dětí předškolního věku nejsou zvyklé na školní obecné zásady, úkolem učitele je nastavit pravidla a pravidelné postupy naučit děti se učit cizí jazyk si osvojují podobným způsobem jako jazyk Praha 17 mateřský učí se nevědomě pomocí zkušenosti a hry milují hru se zvukem jazyka, rádi napodobují všelijaké zvuky a zpívají nedokáží organizovat své učení, často si prý ani neuvědomují že se učí, učení považují za zábavu většinou ještě neumí číst ani psát, a
tak je do výuky potřeba zahrnovat hlavně poslechové a mluvené aktivity viz níže jejich znalost gramatiky se vyvíjí postupně a samovolně, soukromých školkách Praha 6 Ruzyně