dnešní doby v co nejnižším věku dítěte, kdy se učí cizímu jazyku nejlépe, tj. lehkou a nenásilnou formou. Dalšími hlavními důvody, které rodiče uvedly byly učení se anglickému jazyku kvůli komunikaci s rodiči či anglicky mluvícími známými, dobrému základu pro další anglické školky Lochkov studium lepší zvládnutí anglického jazyka na základní škole, ale také větší možnost individuální péče o jejich dítě vzhledem k Praha 16 menšímu počtu dětí než v mateřských školách státních, které jsou často i plné. Z těchto zjištění vyplývá, že rodiče chtějí pro své děti nejlepší vzdělání a nejlepší možnou péči, jež by jim usnadnila nejen vstup do základní školy, tzn. další vzdělávání, ale také celý život. Zajímají se i o pověst mateřské školy a prostředí, ve kterém jejich děti budou, jelikož dalšími kritérii, podle nichž se rodiče řídí, jsou kvalita programů a učitelský sbor, blízkost mateřské školy ať už od bydliště či Lahovičky zaměstnání, doporučení a prostředí mateřské školy, nabídka zájmových a sportovních kroužků, multikulturní výchova a také delší provozní doba soukromých anglických mateřských škol. Co se týče zastoupení typů rodin, ve zkoumaných brněnských anglických mateřských anglickými školkami Lochkovem školách převažují rodiny české. A to takové, které si mohou dovolit platit nemalé školné, proto mezi nimi budeme jen těžko hledat děti rodičů s nižším socioekonomickým statusem. Většina rodičů má vysokoškolské, popřípadě středoškolské s maturitou vzdělání.
Závěr Mateřská škola je první instituce naší školské soustavy a často také první neznámé prostředí, s nímž se dítě setkává a v masážní Praha 5 Lochkov