záměry. Jedním z nejvíce úspěšných způsobů prezentování jazyka malým dětem je použití různých loutek, maňásků, třídních maskotů. Je dobré mít někoho dobře známého při ruce, aby pomohl učitelům či lektorům vést konverzaci na různá témata. Použití Blatiny maňásků je také úžasná záležitost pro představení nových předmětů, nových témat a nového jazyka dětem. Například když se používá medvídek, je možné se ho ptát na různé otázky. Děti se mohou ptát přes medvídka Medvídek chce vědět Děti mohou s medvídkem Praha 17 vést dialog jako se svým partnerem. Například Medvídku, umíš plavat Ne, neumím, ale umím zpívat A Medvídek potom zazpívá písničku. Učitel jednou zavede model a děti se mohou ptát medvídka na všechny možné druhy otázek a ten jim na ně odpoví. Touto spoluprací medvídka a anglická školka Sobíně dětí se děti mohou naučit své jméno, adresu, totožnost, co mají rády a nerady atd. Důležité pravidla pro osvojování si jazyka Mertin a Gillernová uvádí, že při seznamování dětí s cizím jazykem je velice důležitá velikost skupiny. Z jejich zkušeností a teoretických Sobín anglických školek poznatků vyplývá, že pro seznamování dětí s cizím jazykem je vhodná skupina kolem deseti dětí, optimální je však pět až šest dětí. V takto velké skupině jsou děti schopny udržet pozornost při opakování a být v neustálém kontaktu s učitelkou. Doron naopak tvrdí, že nejvyšší počet dětí ve skupině by neměl převyšovat číslo osm, minimální počet by neměl být méně jak čtyři děti. Doron s Mertinem
a Gillernovou se shoduje v tom, že optimální počet dětí ve skupině je pět až šest dětí. Opakování učiva a důležitost nepřetěžování dítěte Podle názorů Mertina a Gillernové je velice důležité při seznamování dětí s cizím jazykem, aby měly možnost opakovat si znalosti denně, a ne pouze několikrát týdně. Pokud je organizována řízená práce skupinová, je velice důležité anglické školky Sobín nepřekračovat dobu minut. Častější opakování během dne hravou a zábavnou formou přináší velice dobré výsledky. Samozřejmě musí mít