anglického jazyka pro své děti než v minulých letech. Lze předpokládat, že jedním z důvodů proč tomu tak je, je skutečnost, že se rodiče v minulých letech plně spoléhali na výuku anglického jazyka na základní škole. Z tabulky č. je patrné, že tomu tak opravdu je. Z rodičů, kteří mají dítě předškolního věku, rodičů odpovědělo, že jejich děti navštěvují předškolní angličtinu a pouze rodičů odpovědělo, že jejich děti na předškolní angličtinu nechodí. U rodičů, kteří mají dítě už školního věku, tomu však bylo jinak. Z Motola anglických školkách tázaných rodičů pouze uvedlo, že jejich dítě chodilo na předškolní angličtinu a rodičů uvedlo, že na předškolní výuku angličtiny Homolka své dítě nedávali. Grafy č. a, b také ukazují, že tuto hypotézu mohu potvrdit, protože rodičů, kteří mají dítě předškolního věku, dává své dítě na výuku anglického jazyka. U rodičů, kteří mají dítě už školního věku přesněji v deváté třídě, byl zájem o předškolní angličtinu, v době kdy byla tato výuka pro ně aktuální, pouze u Hypotéza č. Děti se anglicky ve Valašském Meziříčí učí Vypich s pomocí nových světových metod. Na základě tabulky č. mohu potvrdit, že se ve Valašském Meziříčí učí jednou konkrétní vyučovací anglické školky Motol metodou. jasně ukazuje, že respondentů má dítě, které se učí anglicky metodou Helen Doron Early English, která je celosvětově uznávaná. V minulých letech tomu však nebylo, protože stejná ukazuje, že děti školního věku přesněji v třídě se v předškolním věku žádnou
konkrétní vyučovací metodou neučily. Hypotéza č. Rodiče jsou toho názoru, že dítě, které se učilo v předškolním věku anglický jazyk, má náskok na základní škole před dětmi, které tuto výuku neabsolvovaly. Hypotéza č. vycházela ze všeobecného názoru, že co se Bílá Hora děti v předškolním věku naučí, jim pomůže na základní škole. Proto lze předpokládat, že rodiče mají o tuto výuku zájem, aby Butovice usnadnili svým dětem nástup do školy a zvládání cizího jazyka. Anglický jazyk nebude pro ně ničím novým, protože ho už budou znát. č. ukazuje, že všichni z dotazovaných respondentů jak těch, co mají dítě předškolního věku, tak těch, co mají dítě školního věku, si anglické školky Motol myslí, že předškolní výuka anglického jazyka jejich dětem dá výhodu do výuky na základní škole. Jako hlavní důvody uvedli, že jejich anglických školek Motole děti jsou nebo budou ve výhodě oproti dětem, které předškolní výuku neabsolvovaly v návyku na anglický jazyk, náskoku ve slovní zásobě montessori školku v Praze 6 Motole