Riley s. v této souvislosti zmiňují, že bilingvní jedinec bude pravděpodobně dávat přednost jazyku, ve kterém prožije pubertu, adolescenci Invalidovně anglickou školkou a vztahy dospívání školní docházku na druhém stupni základní školy, střední či vysokou školu tento jazyk bude dominantním. Významný Invalidovna odborník na problematiku bilingvismu F. Grosjean popsal s. různé způsoby vzdělávání dvojjazyčných žáků ve školách po celém světě Dvojjazyčné vzdělávání ve výuce je využíváno obou jazyků menšinového i většinového. Dítěti se dostává podpory a péče, ale toto vzdělávání je velmi náročné na materiální a personální zabezpečení a také není zajištěna jeho dostatečná evaluace. Málo se udržuje vztah k původní kultuře žáka. Patří sem Imerzní výuka, kdy jsou děti vyučovány ve slabším jazyce a později přistupuje do výuky jazyk silnější iniciovali ho anglicky mluvící rodiče ve francouzské části Kanady. Dále Dorovnávací třídy, kdy jsou ve škole Pražačka vytvořeny třídy, ve kterých se dítě učí většinovému jazyku. Později přecházejí děti do tříd, kde se vyučuje většinovým jazykem. anglické školky Invalidovna Jednojazyčné vzdělávání buď ve většinovém anebo v menšinovém jazyce. U výuky ve většinovém jazyce nerozlišujeme, jakým jazykem žáci mluví. To vede k jazykové i kulturní asimilaci což nepodporuje bikulturnost a žákovi se také často ztěžuje učení. Dále existují programy vzdělání v menšinovém jazyce, které se snaží podporovat menšinový jazyk i kulturu a zároveň připravit dítě na život v
multilingvním a multikulturním prostředí. V tom případě bývá ovšem obtížné zajistit učitele. Vzhledem k jazykovému vývoji dětí anglické školky Invalidovna znamenají nejen všechny jazykové jevy přepínání a míchání kódů pro pedagogovo působení složitou situaci. Měl by dbát na správné odpovědi i na čistotu jazyka a zamezit jedinci ulehčování si situace používáním slov v jiném jazyce. Ale zároveň musí učitel dbát na to, aby dítě neopravoval příliš často, protože tím může vytvořit negativní postoj k učení se i k jazykům samotným Kropáčová, s. Učitel by měl mít také dostatek informací o životní situaci žáka a usilovat o úzkou spolupráci s rodinou a odborníky. Je to právě