důraz na to, že je důležité je být přirozený a naslouchat. Shrnutí za rodinu č. Otec je Ital, takže je přirozeně řečově produktivnější, takže děti jsou stimulovány dostatečně. Dětem se věnuje kdykoli má čas, je vytížený, ale přesto si nachází cestu. anglickou školkou Náměstí Republiky Stimuluje děti přirozenou cestou pomocí her, čtení, povídání a hudby. V rámci her děti neuvědomovaným způsobem rozvíjí. Hrubou motoriku anglické školky Náměstí Republiky otec rozvíjí běháním, skákáním a hraním různých her, sluch stimuluje poslechem hudby a četbou, při zpěvu rozvíjí správné dýchání, paměť a sluch dítěte. Samotné zapojení tohoto otce do rozvoje dětí je na základě faktů, jež uvedl aktivní, zodpovědné a prováděné s láskou a snahou předávat dětem co nejvíc. Rodina č. Otcovství znamená odpovědnost. Nemějte děti, jestli nemáte v plánu být tady pro ně. Otec rodiny č. Stručná charakteristika rodiny Tato rodina má děti roky. Otec je Španěl a matka Němka. Potkali se v Londýně a od r. žijí v Náměstí Republiky České republice, kde pracují v mezinárodní firmě. Mezi sebou rodiče mluví anglicky, s dětmi každý svým jazykem, ale je pravdou, že otec mluví plynule německy a matka španělsky. Děti jsou v kontaktu s češtinou v mateřské škole a jeslích. Mezi sebou děti mluví německy a starší někdy mluví španělsky. Matka dostává na email specializovaný týdeník o vývoji dětí, o jejich potřebách apod. Otec tento Hlavní nádraží magazín dříve také četl, nyní ne něj nemá čas. Jinak se matka snaží procházet různá diskusní fóra, která slouží jako inspirace pro
výchovu dětí. Rodina jezdívá na dva či tři týdny ročně do Španělska, příbuzní z Německa přijíždí několikrát za rok. Matka je Florenc také velmi vytížená, ale snaží se děti plně rozvíjet nejen jazykově, ale i pomocí zážitků a výletů. Závěry z polostrukturovaného Náměstí Republiky anglickou školku rozhovoru Otec je velmi vytížen, proto tráví s dětmi maximálně hodiny denně, nějakou aktivitou potom necelou hodinu. Když už si najde čas, nejraději s dětmi hraje na kytary, kterých má několik a zpívá s nimi. Sdílí většinu aktivit s matkou dětí. Také rád a dobře maluje a snaží se s dětmi experimentovat a zkoušet různé techniky malování, což rozvíjí nejen fantazii, ale také zručnost dětí. Hodně dětem čte, hraje si s nimi podle jejich zájmu, uvádí, že syn má nejraději lego, mluví s dětmi o věcech kolem a hodně popisuje. Nechává potomky naslouchat jazyku, a to tak, že jim vypráví před spaním různé příběhy a pohádky. Podle matky dětí je v tom velmi dobrý. Vyprávění je oblíbená aktivita nejen jeho, ale také jejich dětí. Někdy s dětmi sleduje televizi, ale vybírá vzdělávací programy. Se synem se pro Můstek zábavu škádlí, na oko pere a podniká venkovní aktivity. Také velmi rád fotí, nejen při aktivitách rodiny, ale také portréty dětí. I tato aktivita je stimulující, nejen pro zrak, ale podporuje fantazii, hravost a rozhodně vytváří příjemně strávené chvíle. Paměť otec republický pražský instalatérství