Považuje umění za něco jako abecedu, takže dítěti předává a učí hodně z těchto oblastí. Nejvíce se věnují stimulaci zraku a jemné motoriky při skládání puzzle, kreslení nebo prohlížení knih, sluch rozvíjejí s dcerou při poslechu a reprodukci hudby, při zpěvu stimuluje i dech dítěte. Paměť rozvíjí při hraní pexesa. Specificky zapojují stimulaci jemné motoriky skládáním puzzle. Praktikují s manželkou velmi originální motivaci dítěte. Oba rodiče totiž zjistili, že jejich dcera byla motivována pro skládání puzzle až po té, co rozstříhali její vlastní fotografii, kterou měla poskládat. Pro stimulaci grafomotoriky s dcerou kreslí. Otcovou snahou je dítě nejen Národní třída dostatečně, ale hlavně kvalitně stimulovat, aby měla dostatek podnětů a vyrůstala v láskyplném prostředí, kde rodiče dělají vše, co je anglickou školku Národní třídou v jejich možnostech, aby se jejich dcera zdravě rozvíjela. Rodina č. Můj princip výchovy je vzájemný respekt a příklad dobrého chování. anglickým školkám Národní třídě Otec rodiny č. Stručná charakteristika rodiny Tato rodina má čtyři členy. Otec je Francouz, matka rodiny pochází z České republiky. Nyní žijí v České republice. Mají dvě děti, chlapce, který má roky a děvče, které je staré měsíců. Otec pracuje jako IT architekt, matka je učitelka. Otec mluví doma francouzsky, matka česky. Během dne se u nich mluví česky, když přijde otec z práce, tak se mluví francouzsky. Můstek Otec uvádí, že rodina je také bikulturní, takže kdyby si zvolili jen jeden jazyk, odtrhli by své děti nejen od druhé strany, ale i od všeho,
co se týká Francie. Teď jsou děti o to bohatší. Děti jsou v kontaktu s českým jazykem denně, s francouzštinou velmi často díky telefonátům rodině ve Francii a také díky pobytům o prázdninách, které ve Francii tráví. Závěry z polostrukturovaného rozhovoru Otec se Národní třídy anglickými školkami snaží s rodinou trávit co nejvíce času to jde, ale v rozmezí hodin za den to pro něj není možné specifikovat, je to pokaždé jiné a Karlovo náměstí záleží na práci. Samozřejmě s rodinou tráví víkendy. Otec se s dětmi snaží míchat aktivity a zároveň si plně uvědomuje, že je potřeba rozvíjet u dětí všechny dovednosti, nejen jazyk. Hodně s dětmi doma mluví, snaží se jim vysvětlovat a popisovat věci, které se cvičilo dětem Praha 1 Národní třída